Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 14 Noiembrie 2018

Achizitia de medicamente. Utilizarea catalogului electronic din SEAP

Raspuns oferit de Portal Institutii Publice
Portal Institutii Publice
contabil

Intrebare: Avem urmatoarea situatie: de la inceputul anului pentru achizitia de medicamente si materiale sanitare a fost prin achizitie directa pana la data de 3103.2018 , credite aprobate in acest an pentru medicamente a fost in suma de 436540lei din care 90834.85 angajamente din anul precedent care s-au platit in anul curent ,rezulta suma de angajat in 2018-345705.15, angajamente aferente perioadei 01.01.2018 31.03.2018 -72486.26, in luna aprilie s-a inceput achizitia pe procedura simplificata, care din cauza introducerii aplicatiei SICAP, cu multe necunoscute am intampinat probleme ,in planul de achizitie au fost anumite medicamente pentru blocul operator care nu au fost licitate iar in acest moment sunt fff urgente ,cum procedam ,avand in vedere cat dureaza procedura simplificata ,iar in cazul unor substante in cantitati foarte mici si valoarea mica le putem achizitiona prin procedura directa .In cazul materialelor sanitare credite aprobate 333550 lei ,angajamente din anul precedent 60464.98, angajamente legale in perioada 01.01.2018-31.12.2018 -63136.41 lei , suma ramasa de angajat 209948.61 lei, din diverse motive in luna iunie mai exact in data de 20.06.2018 au fost licitate prin procedura simplificata, avand in acest moment nevoie urgenta de anumite materiale sanitare, cum procedam.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 3.700 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1499.4 lei (TVA inclusa)
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Achizitia de medicamente. Utilizarea catalogului electronic din SEAP
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter PortalInstitutiiPublice.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalInstitutiiPublice.ro si primesti cadou Raportul special "Control si preventie in unitatile bugetare"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Articole similare

Oct212018

Conditii achizitie institutie locala

de Alexandru Nedelcu valabil la 21 Oct 2018
Oct172018

Conditii participare licitatie contract de concesiune

de Alexandru Nedelcu valabil la 17 Oct 2018
Sep052018

Demarare procedura achizitie. Lipsa alocare fonduri

de Alexandru Nedelcu valabil la 05 Sep 2018
Iun212018

Conditii modificare contract achizitie publica

de Adina Popescu valabil la 21 Iun 2018
Mar082018

Conditii achizitie directa

de Alexandru Nedelcu valabil la 08 Mar 2018
x