Contract de concesionare a unui bun proprietate publica. Viza de control financiar preventiv
Raspuns oferit de Irina DumitrescuIntrebare: Contract de concesionare a unui bun proprietate publica in calitate de concedent al dreptului de proprietate. Ce acte sunt necesare pentru acordarea vizei de control financiar preventiv si ce trebuie sa verifice persoana care acorda viza de control financiar preventive?
Raspuns:
In conformitate cu prevederile Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu aprobate prin OMFP 923/2014, actele necesare sunt:
-studiul de oportunitate;
- documentul de aprobare a studiului de oportunitate;
- caietul de sarcini;
- documentatia de atribuire;
- anuntul de licitatie/negociere directa;
- documentul de constituire a comisiei de evaluare;
- procesul-verbal al comisiei de evaluare;
- raportul comisiei de evaluare;
- comunicarea privind rezultatul aplicarii procedurii;
- alte documente specifice.
Se verifica:
- incadrarea obiectului contractului in lista cuprinzand bunurile care, potrivit legii, pot fi concesionate;
- respectarea prevederilor legale referitoare la desfasurarea licitatiei/negocierii directe;
- stabilirea termenilor contractuali in concordanta cu cadrul normativ;
- existenta semnaturii conducatorului compartimentului de specialitate;
- existenta avizului compartimentului juridic.
Intrebari similare din categoria Contracte
Mar062024
Aprobare incheiere contracte de concesionare sisau inchiriereprin HCLM
de Florentina Buzea
valabil la 06 Mar 2024
Intrebare: Contractele de concesiune sau inchiriere, precum si actele aditionale ale acestora, se supun hotararii Consiliului Local?
Feb092024
Elaborare dispozitii Primar. Contract management manager IP
de Florentina Buzea
valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: Intrebarile sunt despre indeplinirea atributiilor urmatoare intr-o institutie publica (primarie):1. Cine are obligatia intocmirii dispozitiilor primarului? 2. Cine are obligatia intocmirii draft-urilor de contracte de management (in speta contract de management pentru managerul unei institutii subordonate)?
Ian072024
Facilitati angajare persoana din sistemul de protectie a copilului
de Nedelcu Alexandra
valabil la 07 Ian 2024
Intrebare: Angajatorul doreste sa angajeze in firma o persoana care provine din sistemul de protectie a copilului. Va rog sa-mi dati detaliile in care angajatorul o poate face, beneficiind de sprijinul statului prin AJOFM si care sunt facilitatile fiscale sau financiare, atat pentru salariat cat si pentru angajator. Va rog sa ma coordonati in efectuarea pasilor necesari, precum si care sunt documentele pe ...
Feb012023
Primire donatie mijloc fix
de Nedelcu Alexandra
valabil la 01 Feb 2023
Intrebare: Va rog sa ne transmiteti care este procedura de primire sub forma de donatie, din partea unei asociatii, a unui mijloc fix nou (avand factura de achizitie), de catre o institutie din subordinea consiliului judetean.
Nov022022
Garantia de buna executie
de Nedelcu Alexandra
valabil la 02 Nov 2022
Intrebare: Referitor la garantie pentru sume retinute in cadrul contractelor intocmite pe HG1/2018
Avem in derulare un acord contractual intocmit pe HG 1/2018 pentru reabilitarea unui drum judetean in valoare de 34.511.623,72 lei.
Avand in vedere:
- prevederile Clauzei 47. Sume Retinute, subclauza 47.2 Antreprenorul, la alegerea sa, poate constitui si furniza Beneficiarului o garantie pentru Sume ...
Iul282022
Primire facturi prin sistemul RO e-Factura
de Nedelcu Alexandra
valabil la 28 Iul 2022
Intrebare: Suntem o Entitate Publica care, teoretic, ar trebui ca incepand cu data de 1 iulie 2022 sa primeasca de la operatorii economici stabiliti in Romania aflati in relatia B2G, definita conform art. 2 alin. (1) lit. m) din OUG 120/2021 doar facturi electronice transmise prin sistemul national privind factura electronica RO e-Factura. In prezent suntem in situatia in care diversi operatori economici nu ...