Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 23 Iulie 2018

Determinare valoare contract achizitie

Raspuns oferit de Adina Popescu
Adina Popescu
consilier juridic

Intrebare: Conform art. 17 din HG 395/2016 "autoritatea contractanta alege modalitatea de achizitie în funcţie de urmatoarele aspecte:

a) valoarea estimata a tuturor achizitiilor cu acelasi obiect sau destinate utilizarii identice ori similare, ori care se adreseaza operatorilor economici ce desfasoara constant activitati într-o piaţă de profil relevanta, pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le atribuie în cursul unui an bugetar".

Va rugam sa ne spuneti daca:

a) materialele de birotica (hartie, pix, toner imprimanta, biblioraft, etc) sunt produse care sunt destinate utilizarii identice sau similare in sensul textului de lege sus-citat si daca valoarea acestor achizitii trebuie cumulat pentru obtinerea valorii estimate a achizitiei?

b) asfaltarea gropilor unui drum si inlocuirea capacelor de canal in cazul aceluiasi sau un alt drum sunt servicii de reparatii care sunt destinatre utilizarii identice sau similare si daca valoarea acestora trebuie adunata pentru obtinerea valorii estimate ale achizitiei?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 3.700 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1499.4 lei (TVA inclusa)
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 3046.4 lei (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Determinare valoare contract achizitie
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter PortalInstitutiiPublice.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalInstitutiiPublice.ro si primesti cadou Raportul special "Control si preventie in unitatile bugetare"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Articole similare

Nov062017

Urmarirea executiei lucrarilor de constructii

de Adina Popescu valabil la 06 Nov 2017
Iun302017

Achizitie offline. Nota justificativa

de Adina Popescu valabil la 30 Iun 2017
Feb192017

Conditii plata factura achizitie publica

de Adina Popescu valabil la 19 Feb 2017
Ian302017

Conditii achizitii publice SEAP

de Adina Popescu valabil la 30 Ian 2017
x