Gestionare raporturi serviciu
Raspuns oferit de Portal Institutii Publicecontabil
Intrebare: Ce trebuie facut in cazul modificarii raporturilor de serviciu?
Intrebari similare din categoria Contract de munca
Apr152024
Continuare activitate pensionara
de Nedelcu Alexandra
valabil la 15 Apr 2024
Intrebare: Conform noilor modificari legislative, un pensionar mai poate continua activitatea cu contract individual de munca si sa beneficieze si de pensie dupa ce a primit decizia de pensionare in anul 2021? Mentionam ca persoana are varsta de 66 ani (feminin).
Nov292023
Salariat aflat in concediu crestere copil. Desfiintare post conducere, urmare a reorganizarii conform Legii 296/2023
de Florentina Buzea
valabil la 29 Nov 2023
Intrebare: In aplicarea Legii nr. 296/2023 primarul vrea sa propuna Consiliului local preluarea activitatii unei institutii de cultura cu personalitate juridica de o alt institutie de cultura cu personalitate juridica, pentru a ne putea incadra in normativul de personal aprobat la nivel de UAT si pentru a putea asigura conducerea acestora. Toate functiile sunt de natura contractuala.Una din institutii este ...
Mar222023
Mentiune conditii de munca in CIM
de Nedelcu Alexandra
valabil la 22 Mar 2023
Intrebare: O institutie publica acorda spor conditii vatamatoare de 15%. Va rog sa-mi spuneti daca in contractul individual de munca, la lit. P (Conditii de munca) din noul model de CIM, aprobat prin Ordinul MMSS 2171/2022, se trec conditii normale de munca (conform Legii 263/2010) sau conditii vatamatoare de munca (conform HG 917?2017)?
Feb262023
Limite ale obligatiei de informare a salariatului
de Dani Cucu
valabil la 26 Feb 2023
Intrebare: Un asistent personal a castigat drepruri salariale prin instanta. Am calculat suma cu dabanda si cu inflatia. Dupa incasarea sumei cere modul de calcul la aceste sume. Avem obligatia de a pune la dispozitie calculele la dobanda si inflatie? Statele de plata cu diferente stabilite le dam ,dar si la modul de calcul a dobanzii si inlfatiei are dreptul?
Iul292022
Angajare cetateni pakistanezi. Conditii
de Gabriela Dita
valabil la 29 Iul 2022
Intrebare: Daca angajez personal din Pakistan, ce trebuie sa faca societatea respectiva?
Mar082022
Anulare hotarare consiliu judetean. Termen
de Nedelcu Alexandra
valabil la 08 Mar 2022
Intrebare: Curtea de apel a decis anularea hotararii consiliului judetean prin care au fost alesi vicepresedintii consiliului judetean. Hotararea este definitiva si s-a pronuntat pe data de 22 februarie. Certificatul de grefa este comunicat pe e-mail pe data de 25 februarie. Intrebarea este cu ce data inceteaza mandatul vicepresedintilor? Fac mentiunea ca pe data de 3 martie s-a dat hotarare de consiliu ...