Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 21 Iulie 2018

Modificare Contract individual de munca

Ian122018

Unitate de invatamant preuniversitar organizare examen de promovare in treapta profesionala imediat superioara

de Adina Popescu valabil la 12 Ian 2018
Intrebare: Suntem o unitate scolara cu cca 1200 de elevi si va rugam sa ne clarificati cateva elemente in legatura cu organizarea examenului pentru promovarea unui salariat in treapta imediat superioara, tinand cont ca: 1. Salariatul in cauza ocupa in acest moment functia de secretar scoala II M; 2. In ianuarie 2015, acest salariat era incadrat ca analist programator ajutor III M si a fost promovat, in ...
Apr282017

Stabilire eronata salariu bugetar. Corectie

de Adina Popescu valabil la 28 Apr 2017
Intrebare: Echipa de audit a Consiliului Judetean, in urma controlului efectuat la institutia noastra, a consemnat in Raportul de audit incadrarea eronata a unui salariat, in baza Ordonantei 10/2008, pe o grila de salarizare superioara celei pentru care a fost dat anuntul de ocupare a postului, solicitandu-se reincadrarea corespunzatoare.In consecinta managerul institutiei a emis o decizie de reincadrare, ...
Aug112016

Modificare CIM in unitate administratie publica locala

de Portal Institutii Publice valabil la 11 Aug 2016
Intrebare: La nivelul institutiei avem angajati un numar de 4 persoane pe functia contractuala de casier in cadrul unui birou care se ocupa cu incasare taxe utilaje trafic greu, taxe piata, etc. Incepand cu data de 15.08.2016, taxa trafic greu urmeaza a fi depusa de detinatorii de utilaje la casieria institutiei sau desfiintata in urma unei Hotarari a Consiliului local. Din cadrul altor doua birouri care ...
Feb122016

Promovare salariat detasat

de Adina Popescu valabil la 12 Feb 2016
Intrebare: Un angajat al Ministerului de Interne (personal civil nivel studii medii) detasat la Serviciul public comunitar local de evidenta persoanei din cadrul Primariei municipiului Adjud, a facut o cerere scrisa primarului, prin care solicita trecerea pe un post de nivel studii superioare(a absolvit Institutul Politehnic Gh. Asachi Iasi in anul 1984) Intrebarea noastra este urmatoarea: Institutia ...
Dec132015

Vechime in specialitate. Contract prestari servicii cu persoana fizica

de Adina Popescu valabil la 13 Dec 2015
Intrebare: Pentru promovarea unui salariat se cere ca si conditie 4 ani vechime in specialitate in sectorul sanitar. Salariatul poate promova daca are 3 ani vechime pe contract individual de munca si 1 an vechime pe contract prestari servicii? Contractul de prestari servicii in aceiasi unitate confera vechime in specialitate?
Nov092014

Primarie. Promovare personal contractual

de Portal Institutii Publice valabil la 09 Nov 2014
Intrebare: Personalul contractual debutant cu functii de executie promoveaza dupa 6 sau 12 luni, si care articol trebuie sa-l invoc?
Aug272014

Schimbare felul muncii institutie publica

de Adina Popescu valabil la 27 Aug 2014
Intrebare: Un salariat la o institutie publica are CIM pe durata nedeterminata pe functia de infirmier. Din motive personale cere trecerea lui pe un post vacant de ingrijitor. Se poate face acest lucru fara concurs ?
Iul092013

Cerere mutare definitiva in alt compartiment

de Portal Institutii Publice 09 Iul 2013
Nr. Inregistrare_____________________________ APROBAT, Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului, (persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii) Semnatura reprezentantului legal al angajatorului, Stampila angajatorului CERERE Subsemnatul/Subsemnata _____________, ...
Iul092013

Anunt ANFP functionari care promoveaza in grad

de Portal Institutii Publice 09 Iul 2013
Denumire angajator Date de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI) Date de contact ale angajatorului (telefon, fax) Nr.de inregistrare Data inregistrarii Catre, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Domnului/Doamnei presedinte ………………………. Stimate(a) domnule(a) presedinte, Potrivit prevederilor art. 22 coroborate cu art. 64 din Legea nr.188/1999 ...
Apr032013

Nesemnare CIM de catre salariat. Consecinte pentru angajator si salariat

de Adina Popescu valabil la 03 Apr 2013
Intrebare: Exista un cadru didactic in scoala noastra, profesor, care din anul 2003, a refuzat sa semneze contractual de munca. Cu toate astea, vine la scoala, isi tine orele, primeste si bani de transport, nefiind din localitate. Desi am cerut lamuriri de la doamna jurist a Inspectoratului Scolar, nu s-a dat un raspuns satisfacator. Va rugam sa ne ajutati cu urmatoarele informatii: Care sunt ...
Feb112013

Modificare timp de lucru

de Adina Popescu valabil la 11 Feb 2013
Intrebare: In ce conditii se poate reduce timpul de munca de la 8 ore la 4 ore? Doar la cererea salariatului in cauza? sau si la initiativa angajatorului?
Feb032013

Act aditional semnat de angajator diferit

de Adina Popescu valabil la 03 Feb 2013
Intrebare: In cadrul unei societati, unui salariat i s-a modificat salariul si i s-a intocmit act aditional de catre societatea mama semnat de directorul general deoarece, in cadrul sucursalei , nu mai avem director de sucursala. Nelamurirea mea consta in faptul ca in actul aditional la sectiunea ” angajator” se mentioneaza datele societatii mama iar in contractul individual de munca al salariatului ...
Ian282013

Acordarea limitata a sporului pentru conditii deosebite

de Adina Popescu valabil la 28 Ian 2013
Intrebare: Se poate acorda unui salariat care are contract individual de munca pe perioada nedeterminata spor pentru conditii grele de munca de 10% pentru doar 2 luni ? Mentionez ca salariatul urmeaza sa presteze doar pentru 2 luni activitate in conditii deosebite de munca, urmand ca la expirarea celor 2 luni sa revina la prestarea unei activitati in conditii normale de munca . Pentru aceasta modificare s-a ...
Ian182013

Conditii de concediere a personalului contractual in urma reorganizarii institutiei

de Adina Popescu valabil la 18 Ian 2013
Intrebare: Ca urmare a reorganizarii, o societate de stat (care are incadrat personal contractual) a desfiintat un numar de posturi de conducere (fara a reduce insa numarul de personal), iar salariatilor carora li s-au desfiintat posturile li s-au oferit posturi de executie. 1. Unii salariati si-au exprimat in scris acordul pentru ocuparea functiei de executie oferite, dar nu au fost de ascord cu ...
Pagina: 12»
x