Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

ReviSal pentru bugetari

Raspuns oferit de Adina Popescu
Adina Popescu
consilier juridic

Intrebare: In conformitate cu prevederile art. V din OUG nr. 20/2016 alin (1) "Fiecare institutie si autoritate publica are obligatia de a infiinta registrul general de evidenta prevazut la art. 34 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru personalul care este platit din fonduri publice potrivit dispozitiilor prezentei legi, cu respectarea dispozitiilor privind protectia datelor cu caracter personal, precum si, daca este cazul, a dispozitiilor privind protectia informatiilor clasificate si alin. (7) Metodologia de intocmire a registrului general de evidenta a personalului platit din fonduri publice, inregistrarile care se efectueaza, precum si orice alte elemente in legatura cu intocmirea acestora se stabilesc prin hotararea Guvernului prevazuta la art. 34 alin. (7) din Legea nr. 53/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare", institutia noastra trebuie sa completeze revisalul si pentru functionarii publici, metodologia de completare a registrului a fost publicata.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
ReviSal pentru bugetari

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 30 sep 2016.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Revisal

Mai092020

Acte aditionale CIM plata cu ora. Introducere salariul brut si sporuri in Revisal

de Nedelcu Alexandra valabil la 09 Mai 2020
Intrebare: Va rog sa ma ajutati, daca se poate, in urmatoarele situatii: In privinta contractelor pe perioada determinata, la plata cu ora (inregistrate distinct in Revisal), unele colege mi-au spus ca trebuie facute lunar acte aditionale (care se inregistreaza in Revisal) cu salariile pe care le obtin cadrele didactice in luna respectiva (care difera de la o luna la alta, in functie de numarul de ore ...
Ian252019

Indemnizatia de hrana. Inregistrarea in Revisal

de Nedelcu Alexandra valabil la 25 Ian 2019
Intrebare: Pentru acordarea indemnizatiei de hrana in valoare de 347 lei/luna, trebuie intocmit un act aditional la contractul de munca si inregistrat in Revisal ? Si daca da, in care parte a programului?
Iul302014

Cazuri de suspendare prevazute de legi speciale. Temeiul inregistrarii in Revisal

de Rodica Mantescu valabil la 30 Iul 2014
Intrebare: Cu ce articol inregistrez in ReviSal suspensarea unui contract de munca pentru un salariat, care are contract de administrare pe o perioada de 3 luni
Iun232014

Corectarea unei inregistrari eronate in REVISAL

de Portal Institutii Publice valabil la 23 Iun 2014
Intrebare: Cum se poate corecta in REVISAL inregistrarea eronata a unui spor, in sensul ca s‐a inregistrat un spor la care angajatul nu avea dreptul.
Oct042013

Dosarul de personal. Obligatia angajatorului

de Adina Popescu valabil la 04 Oct 2013
Intrebare: In cazul in care in cadrul institutiei se constata ca nu s-au intocmit anumite documente din dosarul personal al angajatului iar in acea perioada era alt Director, cum se procedeaza, se intocmesc documentele la data la care s-a constatat lipsa lor si semneaza noul Director, este legal sa semneze un act pe care nu era el raspunzator de intocmire?
x