Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 21 Noiembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Achizitia obiectelor de inventar

Raspuns oferit de Portal Institutii Publice
Portal Institutii Publice
contabil

Intrebare: In perioada 2022-2023, institutia publica - ordonator tertiar de credite a achizionat tinuta de scena (rochii, fracuri, pantofi - obiecte de inventar in folosinta) pentru salariatii din cadrul compartimentului artistic (artisti instrumentisti,concert maestru) din art. 20.05.01 Uniforme si echipament, fiind previzionate si aprobate in BVC 2022 . Auditorii considera ca cheltuielile sunt nelegale si solicita recuperarea acestora, desi am sustinut ca in contractul individual de munca exista prevazut ca angajatorul sa asigure echipamentul de lucru adecvat. Care este punctul dvs de vedere legat de acest aspect?


Intrebari similare din categoria Protectia muncii

Aug232023

Decontare ochelari de vedere din fonduri publice. Titlu cheltuieli

de Nedelcu Alexandra valabil la 23 Aug 2023
Intrebare: Suntem institutie publica cu sursa de finantare venituri proprii+subventii. Intrebare : In ce condiii se pot deconta cheltuielile salariatilor cu achizitia ochelarilor si lentilelor utilizate in scop de protectie,sau scop preventiv.? Cheltuiala se va suporta de laTitlul 10?
Iul192023

Spor conditii vatamatoare si decontare contravaloare ochelari de vedere

de Florentina Buzea valabil la 19 Iul 2023
Intrebare: O parte dintre angajati primesc spor pentru conditii vatamatoare in baza buletinului emis de directia de sanatate publica pentru lucru la calculator. Daca angajatorul le deconteaza contravaloarea ochelarilor de vedere, acestia mai beneficiaza si de acest spor?  
Nov252021

Clauze contract servicii SSM

de Adina Popescu valabil la 25 Nov 2021
Intrebare: Intentionam sa incheiem un contract de prestari servicii cu o societate comerciala sau PFA in domeniul securitatii si sanatatii muncii. Va rugam sa ne sprijiniti la definirea OBIECTULUI CONTRACTULUI precum si cu enumerarea OBLIGATIILOR PRESTATORULUI.
Aug042021

Delegare atributii SSM si protectia impotriva incendiilor

de Nedelcu Alexandra valabil la 04 Aug 2021
Intrebare: Exista posibilitatea delegarii responsabilitatilor privind securitatea si sanatatea in munca si protectia impotriva incendiilor a conducatorilor locurilor de munca din cadrul institutieipe o durata nedeterminata de timp catre subordonatii acestora sau alti salariati cu functii de executie?
Nov262020

Modificare raport de serviciu functionar suspendat

de Nedelcu Alexandra valabil la 26 Nov 2020
Intrebare: O instituie publica este in curs de reorganizare, care implica si reducere de personal. Avem functionari publici aflati in concediu pentru ingrijire copil pana la 7 ani. Avand in vedere ca este vorba de reorganizarea institutiei, pot fi disponibilizati acesti functionari publici?
Oct252020

Responsabil PSI si SSM. Inlocuire in lipsa acestuia

de Nedelcu Alexandra valabil la 25 Oct 2020
Intrebare: Intr-o institutie publica in care este angajata o persoana cu atributii PSI SSM in cazul in care aceasta se afla in concediu medical (pe o perioada mai lunga) cine trebuie sa semneze fisele de instruire periodica si toata documentatia specifica compartimentului (instructiuni proprii actualizate, eventuale atualizari ale planului de prevenire si protectie, etc? Mentionez ca in cadrul institutiei ...
x