Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 12 Martie 2025 Un produs marca Rentrop&Straton

Contract de achitie publica

Raspuns oferit de Florentina Buzea
Florentina Buzea
consilier juridic, expert achizitii publice

Intrebare: Un furnizor cu care am avut contract de prestari servicii in anul 2024 - Toalete ECO ne-a informat ca o alta firma concurenta, a fost acceptata de noi pentru prestari servicii in anul curent avand acelasi domeniu de activitate si pretul mai mic, aceasta din urma avand trei fosti angajati care au avut contract individual de munca cu prima firma, iar la incetarea raportului de munca au sustras baza de date cu clientii acestuia, folosind-o pentru a incheia noi contracte. In informarea transmisa ne invoca prevederile art. 61 din Legea 98/2016. Va rugam sa ne ajutati in interpretarea acestei prevederi si ce trebuie sa intreprindem noi in aplicarea acestui articol.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.900 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Contract de achitie publica

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 feb 2025.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Achizitii

Ian232025

Achizitie in limita bugetului aprobat anul anterior

de Florentina Buzea valabil la 23 Ian 2025
Intrebare: Avand in vedere ca legea bugetului de stat pe anul 2025 nu a fost aprobata, va rugam sa ne spuneti daca art. 40 din Legea 273/2006, referitor la efectuarea de achizitii in limita bugetului aprobat in anul anterior, cu efectuarea de plati maxim de 1/12 lunar, se aplica si unor achizitii deefectuat din sectiunea de dezvoltare, gen licente, centrale termice etc. a caror prevedere in buget a fost ...
Iul182024

Achizitie lucrari contract multianual

de Florentina Buzea valabil la 18 Iul 2024
Intrebare: O institutie de invatamant are in lista de investitii pe anul 2024 o lucrare in valoare de 450.000 (100.000 lei anul acesta si 350.000 lei anul viitor). S-a intocmit in anul 2024 proiectul tehnic din care rezulta ca valoarea totala a lucrarii este de 590.155 lei, inclus TVA. Valoarea mentionata este conforma devizului general de lucrari intocmit de proiectant. Investitia de baza, adica lucrarea ...
Aug082023

Posibilitate achizitie autoturism conform OUG 34/2023

de Florentina Buzea valabil la 08 Aug 2023
Intrebare: Avem rugamintea sa ne precizati daca Primaria poate achizitiona un autoturism 4*2 hibrid, pentru care s-a obtinut un voucher de 7.000 lei conform art. 7, alin. (2) al ghidului de finantare a programului de stimulare a innoirii Parcului auto national 2020-2024, avand in vedere restrictiile ordonantei de urgenta 34/2023.
Iun202023

Subcontractant in procedura de achizitie. Facturare servicii

de Florentina Buzea valabil la 20 Iun 2023
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu o opinie in ceea ce priveste posibilitatea efectuarii unei plati directe catre un subcontractant specificat in cadrul procedurii de achizitii, respectiv ulterior mentionat in contractul de prestari servicii, fiind specificat in contract posibilitatea platii directe catre subcontractant. In acest caz cine factureaza serviciile efectuate de catre subcontractant, operatorul ...
Mai302023

Serviciu utilitate achizitie autospeciale leasing. Cadru legal

de Florentina Buzea valabil la 30 Mai 2023
Intrebare: Serviciul de utilitati publice a orasului, infiintat in cadrul Primariei, doreste achizitionarea unor autospeciale prin leasing. Va rugam sa ne ajutati cu cadrul legal si metodologic privind achizitionarea acestuia.
Mar042023

Perioada incheiere contract subsecvent

de Nedelcu Alexandra valabil la 04 Mar 2023
Intrebare: Avand in vedere art. VI alin. (1) si alin. (2) din OUG 133/2022, unde autoritatea contractanta e obligata sa incheie contracte subsecvente la o frecventa de minimum un an in cadrul unui Acord-Cadru conditie pentru obtinerea licentei ANRSC, noi intelegem ca ar trebui sa incheiem un contract subsecvent pe minimum 12 luni (exemplu: perioada 03-2023 pana in 03-2024), ori conform Legii 98/2016 nu ...
x