Bunuri cu valoare zero. Inregistrarea in contabilitate
Raspuns oferit de Portal Institutii Publicecontabil
Intrebare: Institutiile publice pot primi in gestiune bunuri de la o firma cu care nu au nici o relatie contractuala a caror valoare este zero (pe factura a inscris denumirea produsului, cantitate pret si valoare, iar urmatorul rand a trecut reducere comerciala cu minus intreaga valoare). Mentionez ca nu vor sa incheie contract de donatie cu noi. Valoarea facturii este zero. Cum se pot inregistra aceste bunuri? La ce valoare?
Intrebari similare din categoria Angajarea raspunderii
Dec052024
Conflict de interese Primar proiect fonduri europene
de Florentina Buzea
valabil la 05 Dec 2024
Intrebare: Intrebarea mea este daca viceprimarul cu atributii de primar isi poate SEMNA singur dispozitia privind acordarea sporului de 50% pentru fonduri europene. Secretarul General U.A.T. spune ca nu poate, pentru ca este conflict de interese.
Nov302024
Gestionare fonduri europene
de Florentina Buzea
valabil la 30 Nov 2024
Intrebare: Pentru majorarea salariului primarului si viceprimarului cu un procent de pana la 50% pentru gestionarea de fonduri europene, este nevoie sa se emita dispozitie de catre primar? Ce facem in situatia in care nu exista primar, ci doar viceprimar cu atributii de primar? Isi semneaza singur dispozitia?
Mai162024
Delegarea de atributii personal contractual Primarie
de Florentina Buzea
valabil la 16 Mai 2024
Intrebare: In vederea delegarii de atributii catre un angajat (personal contractual) al unei Primarii, cine are obligatia intocmiriiinformarii prealabile? La nivelul institutiei noastre secretarul general sau compartimentul juridic au intocmit intotdeauna informarile prealabile. Este corect?
Iul172023
Activitatea de voluntariat nu reprezinta vechime in munca
de Nedelcu Alexandra
valabil la 17 Iul 2023
Intrebare: Voluntariatul este recunoscut ca vechime in munca?
Apr242023
Posibilitate definitivare post conducere IP
de Nedelcu Alexandra
valabil la 24 Apr 2023
Intrebare: La un angajator cu plata de la bugetul de stat, intr-un birou sunt 2 salariati: un sef si un subaltern. Seful se pensioneaza iar subalternul este numit temporar prin Decizie - sef de birou, in baza art. 30 al. 1 si 2 din Legea-Cadru 153/2017. In cazul in care se ingheata organizarea de concursuri la bugetari, care este modalitatea si baza legala pentru a fi definitivat pe post seful de birou ...
Apr122023
Schimbare atributii fisa postului
de Nedelcu Alexandra
valabil la 12 Apr 2023
Intrebare: Va rugam sa ne oferiti sprijin in legatura cu urmatoarea situatie: pana la momentul pandemiei de coronavirus, angajatii cu functia de referent din cadrul compartimentului Relatii Publice, Marketing si Proiecte culturale, pe langa alte activitati in cadrul compartimentului (participarea la proiecte educaionale, vernisaje, etc.) efectuau situruri ghidate in muzeu. In perioada pandemiei a fost ...