Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 30 Decembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Casare mijloace fixe si obiecte de inventar amortizate


Pentru a putea vizualiza cele 36 de proceduri din domeniile Legislatia muncii/HR/Control intern managerial, va rugam sa sunati la nr. 021 209 45 45, de luni pana vineri in intervalul orar 9.00 – 17.00.


Intrebari similare din categoria Proceduri

Sep112022

Protocol predare preluare bunuri Cod administrativ

de Portal Institutii Publice valabil la 11 Sep 2022
Intrebare: 1. Va rog sa-mi transmiteti un model de Protocol de predare primire - bunuri (cladiri institutii de invatamamant)/sau Contract de administrare, date de catre UAT in folosinta scolii. Conform Codului administrativ, aceste cladiri unde se incadreaza dpdv juridic (sunt date scolii cu titlu de folosinta gratuita sau in administrare?) 2. Va rog o monografie contabila (in functie de tratatamentul ...
Iul312022

Incadrare UAT numar de posturi

de Nedelcu Alexandra valabil la 31 Iul 2022
Intrebare: Avand in vedere ca institutia prevede un numar maxim de posturi in aparatul de specialitate, numar aprobat de prefectura, la infiintarea Directiei de Asistenta Sociala se tine cont de acest numar de posturi aprobate avand in vedere prevederile art. III alin. (2) din OUG 63/2010?
Iul202021

Promovare in grad profesional a functionarilor publici

de Adina Popescu valabil la 20 Iul 2021
Intrebare: Se poate sa-mi transmiteti procedura de promovare in grad profesional al functionarilor publici?
Apr042021

Accesul la fonduri publice

de Nedelcu Alexandra valabil la 04 Apr 2021
Intrebare: Exista norme sau principii de drept, prevederi legale, atat in dreptul european cat si in cel national cu privire la neingradirea accesulul la fondurile publice (nationale si europene)?
Mai302020

Data promovare personal contractual

de Nedelcu Alexandra valabil la 30 Mai 2020
Intrebare: Va rugam sa ne sprijiniti in realizarea promovarii personalului contractual din primarie. Cum se face incadrarea pe noua functie conform art. 45 din Hotararea 286/2011 incepand cu intai a lunii urmatoare? Mentionez ca postul pe care se promoveaza nu este vacant si va trebui modificat prin HCL. in concluzie promovarea a avut loc in data de 26.05.2020 si incepand cu 1 iunie persoana ar trebui ...
x