Cheltuieli privind pregatirea profesionala
Raspuns oferit de Florentina Buzea
autorIntrebare: In conditiile in care au fost publicate reglementari legale pentru reducerea de cheltuieli bugetare, avand un contract de achizitie publica pe pregatire profesionala incheiat inainte de publicarea reglementarilor legale pentru reducerea cheltuielilor bugetare, fiind institutie finantata integral din venituri proprii, in subordinea consiliului judetean, se mai pot face mariri de credite bugetare la articolul 20.13, Pregatire profesionala, prin virari de credite intre articolele bugetare din cadrul aceluiasi titlu de buget?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Cheltuieli privind pregatirea profesionala
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 sep 2024.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Nov202024
Intrebare: Cunoscand functionalitatea creditelor de angajament aprobate, am o intrebare. Daca in anul 2024 este aprobat in buget, credite de angajament o suma totala, conform contractului de finantare, iar daca nu incheiem Angajamente legale pentru intreg valoare, am dreptul de a incheia si in anul 2025 Angajamente legale? Diferenta NeAngajata legal din Creditele de angajament este multianual? Pierd ...
Oct282024
Intrebare: 1. Noi platim o chirie lunar pentru un spatiu. Trebuie sa retinem si noi din plata chiriei 10% impozit si sa-l declaram in D100? Sau cum se procedeaza? Pana acum nu s-a retinut, am platit chiria prevazuta in contract. Stiam ca doar proprietarul trebuie sa plateasca impozit.2. Daca trebuie sa retinem impozit si sa-l platim cum putem proceda pentru perioada din urma cand nu a fost retinut impozitul?
Oct072024
Intrebare: Suntem institutie publica, respectiv primarie de comuna. Am achizitionat un autoturism prin programul AFM Rabla Plus Publici, beneficiind de un voucher de 120.000 lei. Care este monografia pentru aceasta achizitie. Mentionez ca dealer-ul auto a facturat valoarea de 140.000 lei + TVA, mentionand pe factura ca 120.000 lei este voucher AFM, urmand sa-l deconteze de la AFM.
Sep272024
Intrebare: In vederea acordarii burselor scolare - venituri mici, conform Ordinului ME nr. 5518 din 2024, venitul din salarii al unui parinte, care este scutit de impozit, ca urmare a incadrarii acestuia in grad de handicap, se considera venit net supus impozitarii, conform art. 11, al. (1) din metodologia de acordare a burselor scolare? Se ia in calcul la stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de ...
Sep192024
Intrebare: Doresc sa stiu daca pot sa nu intocmesc NIR pentru materiale consumabile,respectiv furnituri de birou si materiale de curatenie, avand in vedere ca ele intra si iasa, nu stau in stoc. De asemenea, vreau sa stiu cum pot sa nu fac NIR pentru carburantul masinii primarului si vicelui; stiu ca nu este obligatoriu sa faci NIR pentru bunurile care intra si ies,care nu au stoc. Doresc cadrul legal al ...
Sep122024
Intrebare: Reducerea cheltuielilor bugetare prevazute de OUG 107/2024. Prevederile art. XX din OUG nr. 107/2024 se aplica atat institutiilor din subordinea autoritatilor centrale cat si institutiilor de subordonare locala? Mentionam ca suntem o institutie din subordinea Primariei Municipiului Bucuresti si dorim sa stim daca prevederile art. XX si XXI ne sunt aplicabile.