Corectarea unei inregistrari eronate in REVISAL
Raspuns oferit de Portal Institutii Publicecontabil
Intrebare: Cum se poate corecta in REVISAL inregistrarea eronata a unui spor, in sensul ca sâ€a inregistrat un spor la care angajatul nu avea dreptul.
Intrebari similare din categoria Revisal
Mai092020
Acte aditionale CIM plata cu ora. Introducere salariul brut si sporuri in Revisal
de Nedelcu Alexandra
valabil la 09 Mai 2020
Intrebare: Va rog sa ma ajutati, daca se poate, in urmatoarele situatii:
In privinta contractelor pe perioada determinata, la plata cu ora (inregistrate distinct in Revisal), unele colege mi-au spus ca trebuie facute lunar acte aditionale (care se inregistreaza in Revisal) cu salariile pe care le obtin cadrele didactice in luna respectiva (care difera de la o luna la alta, in functie de numarul de ore ...
Ian252019
Indemnizatia de hrana. Inregistrarea in Revisal
de Nedelcu Alexandra
valabil la 25 Ian 2019
Intrebare: Pentru acordarea indemnizatiei de hrana in valoare de 347 lei/luna, trebuie intocmit un act aditional la contractul de munca si inregistrat in Revisal ? Si daca da, in care parte a programului?
Sep302016
ReviSal pentru bugetari
de Adina Popescu
valabil la 30 Sep 2016
Intrebare: In conformitate cu prevederile art. V din OUG nr. 20/2016 alin (1) "Fiecare institutie si autoritate publica are obligatia de a infiinta registrul general de evidenta prevazut la art. 34 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru personalul care este platit din fonduri publice potrivit dispozitiilor prezentei legi, cu respectarea ...
Iul302014
Cazuri de suspendare prevazute de legi speciale. Temeiul inregistrarii in Revisal
de Rodica Mantescu
valabil la 30 Iul 2014
Intrebare: Cu ce articol inregistrez in ReviSal suspensarea unui contract de munca pentru un salariat, care are contract de administrare pe o perioada de 3 luni
Oct042013
Dosarul de personal. Obligatia angajatorului
de Adina Popescu
valabil la 04 Oct 2013
Intrebare: In cazul in care in cadrul institutiei se constata ca nu s-au intocmit anumite documente din dosarul personal al angajatului iar in acea perioada era alt Director, cum se procedeaza, se intocmesc documentele la data la care s-a constatat lipsa lor si semneaza noul Director, este legal sa semneze un act pe care nu era el raspunzator de intocmire?