Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

GDPR semnatura electronica

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Va rog sa ne comunicati daca la transmiterea datelor de contact ale responsabilului cu protectia datelor cu caracter personal (DPO) catre ANSPDCP, este obligatorie detinerea de semnatura electronica de catre DPO pe numele acestuia, asa cum este indicat la sfarsitul formularului de informare publicat pe site-ul acestei institutii.

Solicit acest raspuns avand in vedere faptul ca, la finalul formularului exista varianta bifarii sau nu a optiunii Nu detinem semnatura electronica

Este drept ca, in institutia noastra mai sunt persoane care au semnatura electronica, dar pe alte domenii de activitate (raportari catre ANAF si altele asemenea), dar nu doresc sa isi asume semnaturile lor electronice in alte domenii, pentru transmiterea altor documente.

Pe de alta parte, daca la transmiterea datelor de contact ale DPO vom bifa Nu detinem semnatura electronica, va fi oare nevoie de aceasta pentru comunicari viitoare cu ANSPDCP? Conform caror prevederi legale?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
GDPR semnatura electronica

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 sep 2019.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Regulamentul intern

Iul052024

Elaborare ROF Primarie

de Florentina Buzea valabil la 05 Iul 2024
Intrebare: In cadrul unei primarii, care sunt pasii privind elaborarea Regulamentului de organizare si functionare. Mai precis, cine trebuie sa il intocmeasca efectiv? Secretarul primariei spune ca nu ii intra in atributii acest aspect, insa eu consider ca are rolul cel mai important in elaborarea acestui document, si ca trebuie sa colaboreze si sa solicite datele necesare de la celelalte compartimente.
Feb102022

Numire in functia de secretar general primarie

de Adina Popescu valabil la 10 Feb 2022
Intrebare: Cine emite dispozitia de numire a secretarului general al unei comune?
Apr112021

Declaratii de avere si interese in administratia publica

de Nedelcu Alexandra valabil la 11 Apr 2021
Intrebare: Personalul contractual din administratia publica locala depune declaratii de avere si de interese?
Feb172020

Stabilire program de relatii cu publicul

de Nedelcu Alexandra valabil la 17 Feb 2020
Intrebare: Programul de lucru cu publicul al unei institutii publice trebuie sa fie obligatoriu stabilit intre 8.30 si 16.30 (cf H 1723/2004)? Sau institutia isi poate stabili un alt program ? Daca da, va rog sa-mi transmite-ti si numarul actului normativ care reglementeaza acest lucru. Compartimentul de Comunicare poate sa nu aibe program in vreunadin zilele saptamanii , daca alte ghisee sunt deschise ...
Oct312018

Modalitati de subordonare a institutiilor publice

de Nedelcu Alexandra valabil la 31 Oct 2018
Intrebare: In legislatia privind administratia publica se face vorbire de servicii si institutii publice aflate sub autoritatea, in subordinea sau in coordonarea autoritatilor publice locale.Va rugam sa ne precizati care este criteriul in functie de care se stabileste ca o institutie sau un serviciu public se afla sub autoritatea, in subordinea sau in coordonarea unei autoritati publice locale?
Oct272018

Regulament intern al institutiilor bugetare

de Nedelcu Alexandra valabil la 27 Oct 2018
Intrebare: Care sunt normele care trebuie incluse in regulamentul intern?
x