Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Inregistarare cheltuieli cu lucrari de intretinere si reparatii curente

Raspuns oferit de Portal Institutii Publice
Portal Institutii Publice
contabil

Intrebare: Care este procedura contabila la schimbarea unui acoperis al cladirii? Pe ce cheltuieli intra si cum se procedeaza cu tabla veche rezultata?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Inregistarare cheltuieli cu lucrari de intretinere si reparatii curente

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 feb 2021.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Dec052024

Casare mijloc fix sau inregistrare extrabilant

de Florentina Buzea valabil la 05 Dec 2024
Intrebare: In cadrul institutiei s-a efectuat operatiunea de casare. Pentru fiecare obiect supus casarii au fost efectuate note de constatare, propuneri de casare. Un telefon mobil a fost oprit pentru a fi folosirea aplicatiei whatappnecesara institutiei si traferat in extrabilant. Este corecta pastrarea lui in conturile extrabilantiere si declararea folosirii lui? In acest sens a fost intocmita o nota ...
Nov302024

Prescriere facturi. Procedura si monografie contabila

de Florentina Buzea valabil la 30 Nov 2024
Intrebare: Am un client neincasat (facturi pentru chirii) din 2015. Care este procedura de prescriere a sumei respective si ce inregistrari contabile ar trebui sa fac?
Oct142024

Cheltuieli de executare. Facturare

de Florentina Buzea valabil la 14 Oct 2024
Intrebare: Am primit raspunsul la intrebarea: judetul X are de incasat de la o societate redeventa miniera datorata pe o perioada de doi ani. Pentru recuperarea debitelor am apelat la un executor judecatoresc. Desi cheltuielile ocazionate de efectuarea executarii silite sunt in sarcina debitorului, executorul ne-a emis noua factura pentru cheltuieli de executare in suma de 2.000 lei. Din suma incasata de la ...
Oct072024

Monografie contabila achizitie autoturism cu voucher

de Florentina Buzea valabil la 07 Oct 2024
Intrebare: Suntem institutie publica, respectiv primarie de comuna. Am achizitionat un autoturism prin programul AFM Rabla Plus Publici, beneficiind de un voucher de 120.000 lei. Care este monografia pentru aceasta achizitie. Mentionez ca dealer-ul auto a facturat valoarea de 140.000 lei + TVA, mentionand pe factura ca 120.000 lei este voucher AFM, urmand sa-l deconteze de la AFM.
Sep272024

Factura transportator. Document justificativ

de Florentina Buzea valabil la 27 Sep 2024
Intrebare: Factura emisa de transportator in cazul deplasarii personalului unei institutii in baza HG 714/2018, folosind ca mijloc de transport avionul, se emite pe numele institutiei sau pe numele angajatului? Factura este document justificativ pentru decontarea cheltuielilor de deplasare?
Sep192024

NIR. Conditii de intocmire. Reglementari legale

de Florentina Buzea valabil la 19 Sep 2024
Intrebare: Doresc sa stiu daca pot sa nu intocmesc NIR pentru materiale consumabile,respectiv furnituri de birou si materiale de curatenie, avand in vedere ca ele intra si iasa, nu stau in stoc. De asemenea, vreau sa stiu cum pot sa nu fac NIR pentru carburantul masinii primarului si vicelui; stiu ca nu este obligatoriu sa faci NIR pentru bunurile care intra si ies,care nu au stoc. Doresc cadrul legal al ...
x