Institutie publica. Inregistrarea costurilor pentru reabilitare termica cladire
Raspuns oferit de Irina Dumitrescu
Intrebare: Am achizitionat servicii de asistenta si proiectare pentru obiectivul reabilitare anvelopanta Muzeu, reabilitare imprejmuire, extindere spatiu Cafenea, amenajare spatii interioare in mansarda, reconfigurare hol principal acces. Niciuna din aceste lucrari nu a fost demarata inca. Proiectarea am platit-o de la Titlul "Cheltuieli de investitii" .Intrebarile sunt:
1. Inregistram aceste cheltuieli pe imobilizari in curs si daca se vor efectua aceste lucrari vom mari valoarea cladirii si cu sumele platite pentru proiectare?
2. Daca aceste lucrari nu se vor efectua inregistram sumele platite pentru proiectare pe cheltuieli, fara a mari valoarea cladirii?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Institutie publica. Inregistrarea costurilor pentru reabilitare termica cladire
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 ian 2017.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Nov062024
Intrebare: Suntem institutie publica din domeniul sanitar organizata pe laboratoare medicale si compartimente fin.-contab, achizitii si resurse umane, fara compartament administrativ. Din comisia de inventariere poate face parte contabilul sef si persoana desemnata cu controlul financiar propriu? Ne-ar fi util si un model de decizie de inventariere.
Nov062024
Intrebare: Suntem o scoala si avem 150 de elevi care vor sa participe online la un concurs international de limba engleza, iar taxa de inscriere este 65 de euro. Se poate achita taxa de inscriere de catre scoala, din ce articol bug si ce documente sunt necesare?
Oct172024
Intrebare: Referitor la art. 14 al HG 1212/29.11.2023 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor OUG 124/2021 privind stabilirea cadrului institutional si financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate Romaniei prin Mecanismul de redresare si rezilienta, precum si pentru modificarea si completarea OUG 155/2020 privind unele masuri pentru elaborarea Planului ...
Sep272024
Intrebare: Suntem institutie publica din domeniul sanitar finantata din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat. Incasam venituri proprii din serviciile prestate, respectiv prestatii medico-legale pentru populatie si istitutii ale statului. Avem un cont de trezorerie prin care se fac incasarile si casieria proprie unde este disponibil si un pos, incasarile fiind prin banca. Avem solicitari de la ...
Sep192024
Intrebare: Referitor: Seminarul National de Fiscalitate si Contabiltate Dupa ce am parcurs tematica acestui seminar am sesizat urmatoarele: 1. Seminarul se adreseaza in excusivitate societatilor comerciale. Nu exista niciun subiect de interes pentru institutiile publice, poate doar ceva legat de obligatiile acestora in relatiile cu institutiile publice in calitate de furnizor, de exemplu: e-factura. 2 Una ...
Iul262024
Intrebare: In legatura cu aplicatia RO e-Factura, primaria trebuie sa se inroleze, avand in vedere ca nu este operator economic, singurele facturi care se emit, reprezinta refacturare utilitati la agentii economici care isi desfasoara activitatea in sediile unitatii teritorial administrative, precum si medicii de familie, iar celalalte categorii de facturi sunt pentru cv chirie sau concesiune a domeniului ...