Institutie publica. Inregistrarea costurilor pentru reabilitare termica cladire
Raspuns oferit de Irina Dumitrescu

Intrebare: Am achizitionat servicii de asistenta si proiectare pentru obiectivul reabilitare anvelopanta Muzeu, reabilitare imprejmuire, extindere spatiu Cafenea, amenajare spatii interioare in mansarda, reconfigurare hol principal acces. Niciuna din aceste lucrari nu a fost demarata inca. Proiectarea am platit-o de la Titlul "Cheltuieli de investitii" .Intrebarile sunt:
1. Inregistram aceste cheltuieli pe imobilizari in curs si daca se vor efectua aceste lucrari vom mari valoarea cladirii si cu sumele platite pentru proiectare?
2. Daca aceste lucrari nu se vor efectua inregistram sumele platite pentru proiectare pe cheltuieli, fara a mari valoarea cladirii?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Institutie publica. Inregistrarea costurilor pentru reabilitare termica cladire
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 ian 2017.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Apr022025
Intrebare: Achizitionarea unui sistem software de la o unitate protejata, pentru transmitere notificari SMS, cu plata unui abonament lunar pe 12 luni, se incadreaza la cheltuieli de prestari servicii sau intra in categoria investitiilor?
Mar222025
Intrebare: Dupa aprobarea BVC, institutia publica trebuia sa inainteze la Trezoreria Statului, o copie a bvc, iar pentru macheta privind investitiile previzionate in anul pentru care a fost aprobat bugetul se inainta o situatie privind angajamentele legale (Anexa 1 la normele metodologice Ordin 614/2013) si proiecte de angajamente legale (Anexa 2 la normele metodologice Ordin 614/2013). Considerati ca in ...
Feb192025
Intrebare: In luna decembrie, au fost cuprinse in lista de investitii achizitia de aparate aer conditionat la o valoare estimata de 3.000 lei fiind incluse si cheltuielile de instalare. Dupa organizarea licitatiei, acestea au fost achizitionate la un pret mai mic de 2.500 lei. Avand in vedere ca ele au fost platite de la titlul 70 si inregistrate ca mijloc fix, cum se procedeaza cu trecerea lor pe obiecte ...
Dec122024
Intrebare: Va rog raspuns la o intrebare legata de plata unor cheltuieli cu dobanzi si penalitati provenite dintr-o sentinta judecatoreasca definitiva din calculul salariilor. Un angajat a dat in judecata institutia ca nu I.au fost calculate corect zilele de concediu din diferiti ani. Instanta a hotarat plata contravalorii zilelor de concediu de odihna neplatite cat si penalitati si dobanzi de intarziere ...
Nov302024
Intrebare: In timpul inventarierii se constata un telefon mobil, mijloc fix, distrus din vina salariatului. Care sunt pasii de urmat, avand in vedere ca mijlocul fix nu este amortizat integral iar datorita distrugerii acestuia, comisia de inventariere nu poate identifica caracteristicile tehnice ale bunului cu cele din evidenta si nu poate confirma daca dispozitivul corespunde cu cel achizitionat.
Nov062024
Intrebare: Suntem institutie publica din domeniul sanitar organizata pe laboratoare medicale si compartimente fin.-contab, achizitii si resurse umane, fara compartament administrativ. Din comisia de inventariere poate face parte contabilul sef si persoana desemnata cu controlul financiar propriu? Ne-ar fi util si un model de decizie de inventariere.