Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 25 Noiembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Intocmirea unei facturi de avans de catre o institutie publica

Raspuns oferit de Florentina Buzea
Florentina Buzea
autor

Intrebare: Suntem institutie de cultura finantata din venituri proprii si subventii. In ce conditii putem face o plata in avans pentru achizitionarea unui mijloc fix aprobat in lista de investitii, dar pe care fizic il vom primi peste aproximativ 2 saptamani, furnizorul neavandu-l momentan pe stoc. Acesta a emis factura de avans, urmand ca la primirea produsului sa emita o noua factura cu storno avans.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Intocmirea unei facturi de avans de catre o institutie publica

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 dec 2023.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Nov202024

Creditele de angajament si angajamentele legale

de Florentina Buzea valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Cunoscand functionalitatea creditelor de angajament aprobate, am o intrebare. Daca in anul 2024 este aprobat in buget, credite de angajament o suma totala, conform contractului de finantare, iar daca nu incheiem Angajamente legale pentru intreg valoare, am dreptul de a incheia si in anul 2025 Angajamente legale? Diferenta NeAngajata legal din Creditele de angajament este multianual? Pierd ...
Sep272024

Acordare bursa sociala elevi

de Florentina Buzea valabil la 27 Sep 2024
Intrebare: In vederea acordarii burselor scolare - venituri mici, conform Ordinului ME nr. 5518 din 2024, venitul din salarii al unui parinte, care este scutit de impozit, ca urmare a incadrarii acestuia in grad de handicap, se considera venit net supus impozitarii, conform art. 11, al. (1) din metodologia de acordare a burselor scolare? Se ia in calcul la stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de ...
Sep142024

Diurna externa. Modalitate de calcul si de acordare

de Florentina Buzea valabil la 14 Sep 2024
Intrebare: Care este suma ce poate fi acordata ca diurna, pentru un salariat al unei primarii, care a fost in delegatie in strainatate (Ungaria) in perioada 17-21 august?
Sep122024

Instititii publice. Interdictii conform OUG 107-2024

de Florentina Buzea valabil la 12 Sep 2024
Intrebare: Reducerea cheltuielilor bugetare prevazute de OUG 107/2024. Prevederile art. XX din OUG nr. 107/2024 se aplica atat institutiilor din subordinea autoritatilor centrale cat si institutiilor de subordonare locala? Mentionam ca suntem o institutie din subordinea Primariei Municipiului Bucuresti si dorim sa stim daca prevederile art. XX si XXI ne sunt aplicabile.
Sep122024

Aplicarea prevederilor OUG 107-2024 consiliilor judeteane si institutiilor subordonate

de Florentina Buzea valabil la 12 Sep 2024
Intrebare: Avand in vedere recenta intrare in vigoare a OUG 107/2024 in data de 06.09.2024, va rugam sa va exprimati punctul de vedere cu privire la modul de aplicare al prevederilor acesteia de catre un Consiliu Judetean si institutiile subordonate (de cultura: teatre, muzee, sanatate: spitale, UAMS si invatamant: scoli speciale), respectiv daca restrictiile dispozitiilor art. XXVII alin. (1) (In anul ...
Iul252024

Inregistrari contabile concediu de odihna

de Florentina Buzea valabil la 25 Iul 2024
Intrebare: Suntem o institutie publica finantata integral din venituri proprii. Cum se inregistreaza in contabilitate sumele datorate salariatilor sub formaindemnizatiilor de concedii de odihna neefectuate pana la incheierea exercitiului financiar, pe baza caror documente justificative? Cum se inregistreaza concediul de odihna efectuat in anul curent din dreptul de concediul de odihna neefectuat pana la ...
x