Mentinere sporuri dupa intrarea in vigoare a Legii 153 din 2017
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia munciiIntrebare: Institutia publica a acordat anumitor salariati un spor cu caracter temporar, pentru indeplinirea unor atributii suplimentare functiei pe care o detin (functii care sunt vacante si nu au putut fi ocupate). Sporurile au fost acordate in perioada 2010-2017 inainte de aplicarea Legii 153/2017. Intrebarea este daca aceste sporuri trebuiau anulate dupa aparitia Legii /153/2017 sau puteau fi mentinute in plata, in conditiiile in care salariatii prestau activitate salariata in aceleasi conditii? Se prevede in legea necesitatea aprobarii acestor sporuri de ordonatorul principal/secundar de credite?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Mentinere sporuri dupa intrarea in vigoare a Legii 153 din 2017
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 dec 2019.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Institutii publice
Sep252024
Intrebare: Suntem institutie publica din domeniul sanitar. Am avut in delurare licitatie privind aparatura medicala. Contractul de achizitie publica s-a incheiat in data de 6.09.2024. Pana la data de 6 septembrie nu am avut nici o plata pe investitii, aceasta fiind prima plata ca urmare incheierii licitatiei. In conditiile in care la acest moment este in vigoare OUG 107/2024 din 4 septembrie 2024, se mai ...
Iul152024
Intrebare: Suntem o institutie publica finantata integral din venituri proprii. Institutia noastra are incheiate contracte/conventii privind paza, inchirierea de spatii in interiorul cladirilor si terenuri cu operatori economici, asociatii de proprietari, autoritati contractante, respectiv: primarii, unitati de cult, unitati militare, jandarmerii etc. Institutia noastra este inscrisa in Registrul RO ...
Ian292024
Intrebare: O persoana cu certificat de handicap accentuat este angajat la o institutie publica. Este asociat la o societate cu raspundere limitata de unde obtine dividende (venituri din investitii) peste plafonul de 6 salarii minime. Nu are calitatea de functionar public si nu se afla in conflict de interes. 1. Persoana in cauza este scutita de la plata impozitului pe venituri din salarii si CASS la ...
Ian182024
Intrebare: La infiintarea unui serviciu public de gospodarie comunala in subordinea consiliului local infiintat in vederea asigurarii intretinerii domeniului public si privat comunei se au in vedere prevederile art. XXIX alin. (1) din Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustemabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung, respectiv: (1) Incepand cu data de 1 iulie 2024 ...
Dec252023
Intrebare: Referitor la prevederile art. XXIV din Legea 296/2023, va rog sa-mi spuneti cum procedam in situatia in care salariatul are un venit sub 8.000 lei net in luna in care se acorda voucherele de vacanta, iar in alte luni depaseste acest plafon.
Dec082023
Intrebare: Un cetatean al comunei solicita informatii in baza Legii 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public si anume: - Bunurile imobile (terenuri, constructii), categoria, anul dobandirii, suprafata, modul de dobandire - asa cum sunt inregistrate in Registrul Agricol si in evidentele compartimentului Impozite si Taxe din cadrul Primariei - Bunurile imobile instrainate (terenuri, ...