Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 21 Noiembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Mentiune conditii de munca in CIM

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: O institutie publica acorda spor conditii vatamatoare de 15%. Va rog sa-mi spuneti daca in contractul individual de munca, la lit. P (Conditii de munca) din noul model de CIM, aprobat prin Ordinul MMSS 2171/2022, se trec conditii normale de munca (conform Legii 263/2010) sau conditii vatamatoare de munca (conform HG 917?2017)?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Mentiune conditii de munca in CIM

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 22 mar 2023.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contract de munca

Mai252024

Compartiment achizitii pubice. Conditii exercitare atributii

de Florentina Buzea valabil la 25 Mai 2024
Intrebare: La achizitii publice, fiind institutie publica, se poate exercita atributiile de un personal contractual sau doar de un functionar public?
Iul292022

Angajare cetateni pakistanezi. Conditii

de Gabriela Dita valabil la 29 Iul 2022
Intrebare: Daca angajez personal din Pakistan, ce trebuie sa faca societatea respectiva?
Ian302022

Conditii angajare asistent personal

de Nedelcu Alexandra valabil la 30 Ian 2022
Intrebare: Avem angajata o persoana asistent personal, care va intra in crestere copil incepand cu data de 15.02.2022. Pe perioada suspendarii contractului de munca solicita cu insistenta angajarea altei persoane cu domiciliul legal in acceasi localitate cu persona cu handicap, care are si alt loc de munca pe trei schimburi, dar care locuieste efectiv in alt oras si sustine care ingrijeste de persoana cu ...
Aug152021

Mentinere in functie dupa indeplinirea conditiilor de pensionare

de Nedelcu Alexandra valabil la 15 Aug 2021
Intrebare: Conducatorul unei institutii publice este obligat sa aprobe solicitarea unui functionar public de a fi mentinut in functie dupa indeplinirea conditiilorde varsta standard si stagiu minim de cotizare, solicitare formulata in conformitate cu art. 517 alin. (2) din OUG 57/2019 privind Codul administrativ? Ce se intampla daca acesta refuza?
Nov192020

Activitate telemunca personal administrativ spital

de Nedelcu Alexandra valabil la 19 Nov 2020
Intrebare: Personalul administrativ al spitalului poate sa isi desfasoare activitatea in regim de telemunca/munca la domiciuliu conform OUG 192/2020? Sau este indicat sa se lucreze in acest mod? Mentionez faptul ca in cadrul compartimentelor sunt 2 persoane respectiv 1 persoana.
Nov112020

Telemunca. Operare Revisal

de Nedelcu Alexandra valabil la 11 Nov 2020
Intrebare: Ce presupune telemunca, cum procedam, se trimite Revisal?
x