Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 27 Decembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Modalitate transformare posturi administratie publica locala

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Suntem primarie oras si avem 2 functii publice vacante la taxe si impozite pe care vrem sa le transfomam pentru a putea aduce 2 functionari publici de la alte compartimente. Se poate face modificarea posturilor prin hotarare de consiliu local? Pentru transfer mai trebuie altceva in afara de acordul functionarului public si a conducatorului institutiei? Trebuie avizul ANFP pentru transformarea posturilor si mutarea functionarilor publici de la un compartiment la altul?
Si mai avem un post contractual de inspector de specialitate grad profesional 1A ocupat de o colega care a fost incadrata ca si referent deoarece la momentul angajarii nu avea studiile finalizate. Intre timp a obtinut diploma de licenta. Se poate face transformarea postului prin HCL de la inspector de specialitate grad 1A la inspector de specialitate grad II pentru a putea fi promovata in functie in urma finalizarii studiilor superioare.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Modalitate transformare posturi administratie publica locala

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 sep 2018.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Delegare. Detasare

Nov282024

Diurna si munca suplimentara

de Florentina Buzea valabil la 28 Nov 2024
Intrebare: La o institutie publica finantata integral din bugetul de stat, personalul contractual din cadrul TESA este trimis cu ordin de delegare, cu autoturismul din patrimoniul institutiei, pentru a efectua inventarul anual din cadrul judetului. Membri comisiei de inventar au parcurs distante peste 50 km si 12 ore. Este platita indemnizatia de diurna, 23 lei. Daca au fost platite pentru ei, indemnizatia ...
Nov122024

Acordare diurna

de Florentina Buzea valabil la 12 Nov 2024
Intrebare: In cazul unei deplasari la Chisinau, cu autoturismul institutiei, perioada 04.11 - 07.11.2024, cum se acorda diurna? doar pentru timpul deplasarii pe teritoriul Republicii Moldova, de la granita la Chisinau si invers? Pe teritoriu Romaniei se acorda diurna? Cheltuielile de cazare sunt suportate de organizatori, adica cei din Republica Moldova. Doar diurna ma intereseaza cum se acorda angajatilor ...
Iul232024

Indemnizatie cazare pentru participare la cursuri de formare profesionala

de Florentina Buzea valabil la 23 Iul 2024
Intrebare: In situatia participarii la cursuri de perfectionare organizare in alta localitate, li se acorda salariatilor o indemnizatie de cazare si diurna pe toata perioada delegarii de 265 lei/zi. Daca in institutie sunt angajati sot si sotie, ambii beneficiaza de indemnizatia de cazare?
Iul112024

Diurna si indemnizatia de hrana

de Florentina Buzea valabil la 11 Iul 2024
Intrebare: In legatura cu intrebarea adresata ieri daca pe perioada alegerilor locale si europarlamentare angajatii institutiei noastre au fost desemnati in birourile electorale de circumscriptie din comunele din judet au dreptul la indemnizatie de detasare mi-ati raspuns ca avem obligatiasa dam curs solicitarilor si sa le acordam indemnizatie de detasare. Nu v-am mentionat ca acesti angajati, pe perioada ...
Iul102024

Indemnizatie detasare salariat nominalizat in Birou electoral

de Florentina Buzea valabil la 10 Iul 2024
Intrebare: Pe perioada alegerilor locale si europarlamentare unii angajati ai institutiei noastre au fost desemnati in birourile electorale de circumscriptie din comunele din judet Unul dintre solicitanti a fost desemnat din partea unui partid si restul prin procesul verbal intocmit de Tribunalul Salaj Cei nominalizati de Tribunal solicita acordarea indemnizatiei de detasare pe perioadadin15 aprilie pana ...
Mar142024

Detasare functionar public. Posibilitatea ocuparii unei alte functii publice in perioada detasarii

de Florentina Buzea valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Un functionar public detasat pe o functie publica de conducere temporar vacanta, pe perioada detasarii poate ocupa o functie publica de executie ca urmare a intoarcerii titularului postului la serviciu pana la data incetarii detasarii.
x