Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 26 Decembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Obligativitate furnizare informatii de interes public

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Va rog sa ne comunicati daca suntem obligati ca si primarie sa furnizam urmatoarele informatii unei companiii private (Societatea Academica din Romania) cupa cum urmeaza:
- numarul de angajati ai primariei defalcat pe servicii/direci/instituii subordonate sau finantate din bugetul local, inclusiv cele subordonate consiliului local,
- care este numarul de functionari publici, respectiv personal contractual pentru fiecare structura,
- sumele alocate pentru cheltuielile de personal n ultimii 5 ani
Dorim sa mentionam ca informatiile privind organigrama si statul de functii sunt in lista datelor de interes public iar referitor la cheltuieli cu personalul desi nu sunt cuprinse in aceasta lista
hotararile consiliului local prin care se aproba bugetul Primariei se publica pe site-ul instituiei.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Obligativitate furnizare informatii de interes public

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 iul 2019.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Codul muncii

Dec022024

Incadrarea in grupele I si II de munca

de Florentina Buzea valabil la 02 Dec 2024
Intrebare: Care este baza legala pentru: daca o persoana a fost angajat intr-un liceu cu profil industrial, ca maistru instructor gradatia 1 in perioada 1977-1982, poate fi considerata incadrare in munca in grupa I sau II.
Iul092024

Conditii acordare spor 15%

de Florentina Buzea valabil la 09 Iul 2024
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti daca sporul de 15% pentru conditii grele si vatamatoare se acorda doar pentru zilele lucrate, nu si cand angajatul este in concediu de odihna, medical, etc?
Iul062024

Conditii calcul spor obtinut prin hotarare judecatoreasca

de Florentina Buzea valabil la 06 Iul 2024
Intrebare: Trebuie sa acordam sporul pentru conditii de munca grele, vatamatoare sau periculoase de 15% angajatilor fiind castigat in instanta si trebuie acordat retroactiv incepand cu anul 2023. Va rog sa ne spuneti cum putem calcula, tinand cont de indicele preturilor de consum, rata inflatiei si dobanda BNR.
Feb072024

Cumul pensie cu salariu provenit din cim asistent maternal profesionist

de Florentina Buzea valabil la 07 Feb 2024
Intrebare: Avand in vedere prevederile art. 46 din Legea 360/2023, privind sistemul public de pensii si prevederile art. 8, alin. 5 din HG. nr. 679/2003, va rugam sa ne comunicati punctul dumneavoastra de vedere referitor la activitatea asistentilor maternali profesionisti avand in vedere specificul activitatii acestora, munca la domiciliu. Din textul Legii nr. 360/2023, deducem ca toate persoanele angajate ...
Ian242024

Schimbare loc munca. Conditii

de Nedelcu Alexandra valabil la 24 Ian 2024
Intrebare: In ce conditii se poate realiza transferul unor posturi de la o sectie la alta in cadrul aceleiasi institutii? Precizari: - nu survin modificari dpdv salarial; - titulatura posturilor ramane aceeasi; - locul de munca implica anumite atributii specifice ca natura si pondere sferei activitatii sectiei in care urmeaza sa fie realizat transferul.
Dec172023

Continuare activitate pensionar LMV. IP

de Nedelcu Alexandra valabil la 17 Dec 2023
Intrebare: Angajatorul a fost informat de catre Casa de pensii ca un functionar public a primit decizia de pensionare pentru limita de varsta din data de 12 decembrie 2023. Este legal ca angajatorul sa-i prelungeasca raportul de serviciu cu inca un an, daca acesta solicita prin cerere intocmita dupa aceasta data? Si daca da, poate cumula pensia cu salariul?
x