Plata drepturi salariat in caz de deces
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia munciiIntrebare: In cazul decesului unui salariat -personal contractual din cadrul unei institutii publice cum procedam corect cu sumele provenite din lichidarea drepturilor salariale (salariu, garantie materiala acumulata, vouchere vacanta cuvenite aferent perioadei lucrate)? Se pot elibera de catre angajator pe baza de cereresotului supravietuitor? (cu atasarea documentelor doveditoare - certificat deces, certificat casatorie, etc.)
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Plata drepturi salariat in caz de deces
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 30 iul 2020.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Incetare CIM
Mai132024
Intrebare: Avand in vedere prevederile art. 391 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu prevederile Legilor nr. 263/2010, nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii si ale celor din Codul muncii, exista vreo interpretare/situatie prin care un medic care a depasit varsta de 70 de ani (mai exact 71 de ani si 4 luni) ...
Mai102023
Intrebare: Cum se procedeaza in cazul angajatilor, femei, care implinesc varsta de pesionare limita de varsta si doresc continuarea activitatii in cadrul aceleeasi institutii publice, in aceeasi functie, pe baza unei cereri formulate cu 60 de zile inainte de implinirea varstei de pensioare.
Ian242023
Intrebare: Suntem o institutie publica si dorim un model pentru decizie pensie anticipata partial.
Aug172022
Intrebare: Un salariat care a depus notificare de incetarea a activitatii prin dmisie conform art. 81 alin. (8), salariatul poate demisiona fara preaviz daca angajatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin CIM. Ce masuri trebuie sa ia angajatorul. Se solicita o motivare, ce obligatii nu au fost indeplinite de angajator?
Mar102022
Intrebare: Un asistent personal, angajat cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, intentioneaza sa plece din tara - impreuna cu persoana cu handicap grav pe care o ingrijeste - pentru o perioada de cca 6 luni. Cum se procedeaza in aceasta situatie? Incetare CIM la cererea angajatului si ulterior, la revenire, contract nou si dosar de angajare nou...sau..suspendare CIM?
Dec052021
Intrebare: In cazul unui asistent personal angajat pentru persoana cu handicap, anagajat la o primarie, indeplineste conditiile de pensionare, poate cumula pensia cu salariul ? sau renunta la contract se pensioneaza, iar persoana cu handicap primeste in continuare indemnizatie de handicap.