Procedura de inregistrare a facturilor de achizitii
Raspuns oferit de Portal Institutii Publice
contabil
Intrebare: Am urmatoarea situatie:
- avem facturi de achizitii spre exemplu abonamente legislative, bonuri fiscale combustibil, facturi cu sume mici ( stampila, rechizite) care au fost platite din banii angajatilor dupa care se vor recupera de la Institutie.
Va rog sa-mi spuneti:
1. care este procedura de inregistrare acceptare documente in Institutie daca achizitia nu s-a efectuat prin SEAP?
2. cu ce data se inregistreaza aceste documente, cu data primiri nr de intrare in Institutie sau cu data documentului?
3. care este monografia contabila? (mentionesc ca personalul vine cu bonurile deja platite de ei)
4. care sunt documentele care trebuie sa le detina in spate bonul fiscal/factura de achizitie?
5. se face referat de necesitate si pt acestea, angajament?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 7.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Procedura de inregistrare a facturilor de achizitii
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 feb 2018.

Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.