Procedura de restituire a taxei platite in cazul renuntarii la operatiune
Raspuns oferit de Justinian Cucu
JuristIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu o problema referitoare la dispozitiile de incasare catre casierie. In cazul in care s-a intocmit o dispozitie de incasare catre casierie pentru o taxa de eliberare a unui anumit duplicat, persoana in cauza a achitat suma la casierie, iar in aceeasi zi s-a razgandit, intorcandu-se la casierie sa ceara banii inapoi, pentru ca a gasit originalul. Care e modalitatea corecta-legala de a proceda la restituirea banilor: se intocmeste dispozitie de plata si se restituie taxa, sau e incorect sa se anuleze pur si simplu documentul de incasare respectiv si sa se restituie banii, avand in vedere ca s-a intamplat in aceeasi zi si incasarea si plata.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Procedura de restituire a taxei platite in cazul renuntarii la operatiune
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 iul 2019.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Nov062024
Intrebare: Suntem institutie publica din domeniul sanitar organizata pe laboratoare medicale si compartimente fin.-contab, achizitii si resurse umane, fara compartament administrativ. Din comisia de inventariere poate face parte contabilul sef si persoana desemnata cu controlul financiar propriu? Ne-ar fi util si un model de decizie de inventariere.
Nov062024
Intrebare: Suntem o scoala si avem 150 de elevi care vor sa participe online la un concurs international de limba engleza, iar taxa de inscriere este 65 de euro. Se poate achita taxa de inscriere de catre scoala, din ce articol bug si ce documente sunt necesare?
Oct172024
Intrebare: Referitor la art. 14 al HG 1212/29.11.2023 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor OUG 124/2021 privind stabilirea cadrului institutional si financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate Romaniei prin Mecanismul de redresare si rezilienta, precum si pentru modificarea si completarea OUG 155/2020 privind unele masuri pentru elaborarea Planului ...
Sep272024
Intrebare: Suntem institutie publica din domeniul sanitar finantata din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat. Incasam venituri proprii din serviciile prestate, respectiv prestatii medico-legale pentru populatie si istitutii ale statului. Avem un cont de trezorerie prin care se fac incasarile si casieria proprie unde este disponibil si un pos, incasarile fiind prin banca. Avem solicitari de la ...
Sep192024
Intrebare: Referitor: Seminarul National de Fiscalitate si Contabiltate Dupa ce am parcurs tematica acestui seminar am sesizat urmatoarele: 1. Seminarul se adreseaza in excusivitate societatilor comerciale. Nu exista niciun subiect de interes pentru institutiile publice, poate doar ceva legat de obligatiile acestora in relatiile cu institutiile publice in calitate de furnizor, de exemplu: e-factura. 2 Una ...
Iul262024
Intrebare: In legatura cu aplicatia RO e-Factura, primaria trebuie sa se inroleze, avand in vedere ca nu este operator economic, singurele facturi care se emit, reprezinta refacturare utilitati la agentii economici care isi desfasoara activitatea in sediile unitatii teritorial administrative, precum si medicii de familie, iar celalalte categorii de facturi sunt pentru cv chirie sau concesiune a domeniului ...