Procedura recuperare amenda institutionala
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra

Expert Legislatia munciiIntrebare: Va rugam sa ne precizati care sunt temeiurile legale pe care trebuie sa le invocam in decizia interna pe baza careia se va calcula si recupera, de la angajatii vizati, amenda pe care unitatea noastra scolara a platit-o in urma controlului efectuat de Curtea de Conturi (exista un proces verbal si o nota de constatare intocmite de Curtea de Conturi). De asemenea, daca mai sunt de parcurs si alti pasi procedurali si care sunt acestia, in vederea recuperarii sumei aferente amenzii.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.900 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata timp de 12 luni va costa acum doar 2.423 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.223 lei + TVA
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Procedura recuperare amenda institutionala
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 iun 2018.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contabilitate
Mar092025
Intrebare: Va rog raspuns la o intrebare legata de decontarea dispozitivelor de corectie speciale in cadrul institutiei publice. In data de 07.02.2025 a fost primita o adresa din partea unui angajat in care se solicita decontarea dispozitivelor de corectie speciale in baza consultului de la oftalmologie (18.12.2024) si a facturii fiscale (19.12.2024), cu mentiunea ca in termen de 15 zile daca nu ii viram ...
Mar092025
Intrebare: Care este cadrul legal privind aprobarea Situatiilor Financiare a anexelor si a raportului explicativ de catre Consiliul Local al insitutiei publice? Care este cadrul legal de aprobare a Contului de executie bugetara de catre Consiliul Local al institutiei? Exista sanctiuni daca acestea nu au fost inaintate spre aprobarea CL? Se poate inainta lunarspre aprobare Consiliului Local, Contul de ...
Mar092025
Intrebare: A fost castigat dreptul in instanta al unui angajat ca institutia sa ii plateasca c/v cheltuielilor efectuate pentru achizitionarea dipozitivelor speciale de corectie (ochelari de vedere). Conform art. VIII din OUG 156/30.12.2024 efectuarea platilor sumelor prevazute prin hotarari judecatoresti definitive avand ca obiect acordarea unor drepturi salariale stabilite in favoarea personalului, ...
Mar042025
Intrebare: Unitatea de inavatamant (institutie publica) este partener intr un proiect finantat din fonduri externe nerambursabile, pe o periada de 3 ani, derulat in baza ordonantei 133/2021. Bugetul este pe 3 alineate: 56.49.01, 56.49.02 si 56.49.03. Avem cofinantare si de la primarie, 2%. Proiectul are lista de investitii avizata de primar. Cheltuielile care se vor face vor fi: salarii si consumabile. ...
Feb282025
Intrebare: In anul 2025, conform prevederilor OUG 34/2023 se pot face achizitii de catre institutiile publice de aparatura de birou, cum ar fi aer conditionat, cuptor cu microunde, aparat de cafea?
Feb272025
Intrebare: Aspecte specifice privind inregistrarea in evidentele financiar-contabile a sumelor provenind din amenzi, penalitati si cheltuieli judecatoresti si plata acestora. Este vorba despre o primarie.