Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 21 Noiembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Reglementari anterioare aparitiei OMFP 1917/2005

Raspuns oferit de Florentina Buzea
Florentina Buzea
consilier juridic, expert achizitii publice

Intrebare: Va rog sa-mi precizati toate reglementarile care preved inregistrarea in contabilitate precum si amortizarea amenajarilor de terenuri si sistematizare verticala intre anii 1999-2004 inainte de a aparea OMFP 1917/2005. Evidenta corecta este necesara pentru a lamurii date pe care le solicita Curtea de Conturi a Romaniei.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reglementari anterioare aparitiei OMFP 1917/2005

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 31 mai 2023.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contabilitate

Sep192024

NIR. Conditii de intocmire. Reglementari legale

de Florentina Buzea valabil la 19 Sep 2024
Intrebare: Doresc sa stiu daca pot sa nu intocmesc NIR pentru materiale consumabile,respectiv furnituri de birou si materiale de curatenie, avand in vedere ca ele intra si iasa, nu stau in stoc. De asemenea, vreau sa stiu cum pot sa nu fac NIR pentru carburantul masinii primarului si vicelui; stiu ca nu este obligatoriu sa faci NIR pentru bunurile care intra si ies,care nu au stoc. Doresc cadrul legal al ...
Aug142024

Inregistrari contabile cheltuieli autorizatie PSI

de Portal Institutii Publice valabil la 14 Aug 2024
Intrebare: Suntem institutie publica in curs de obtinere a autorizatiei PSI, in urma ofertei din partea unui proiectant avem urmatoarele servicii: intocmire relevee si solutii de conformare, proiect instalatii desfumare, scenarii de securitate la incendiu, verificare documentatie. Le inregistrez la titlul 70 „Cheltuieli de capital - active necorporale in curs pana la avizul PSI” sau ca servicii la ...
Mai082024

Amortizare aparat medical

de Portal Institutii Publice valabil la 08 Mai 2024
Intrebare: In ce conditii putem amortiza accelerat in vederea casarii un aparat medical defect, inutil in prezent la un spital?
Apr302024

Forma si continutul documentelor financiar-contabile

de Portal Institutii Publice valabil la 30 Apr 2024
Intrebare: Doresc sa stiu care este baza legala pentru a inregistra in contabilitatea analitica bunurile intrate in patrimoniu la unitatea de masura in care se consuma efectiv. De exemplu, medicamente sunt facturate la cutie iar ele sunt eliberate la comprimate, prin urmare receptia se va face la comprimate, dar nu stiu unde regasesc mai concret documentul legislativ (am citit si Legea contabilitatii ...
Apr302024

Valoare inregistrare bunuri primite cu titlu gratuit

de Portal Institutii Publice valabil la 30 Apr 2024
Intrebare: La ce valoare inregistrez bunuri primite cu titu gratuit sau sponsorizare fara a fi specificat pretul in actul de donatie sau contractul de sponsorizare? Exemplu: un contract de sponsorizare in valoare de 5.300 lei contine 3 produse fara a fi specificata valoarea pentru fiecare produs in parte, sau alt exemplu - are specificata valorea defalcata cu TVA si fara TVA - pe care o iau in considerare?
Dec012023

Folosire dispozitie de incasare si chitanta in institutii publice

de Florentina Buzea valabil la 01 Dec 2023
Intrebare: Dispozitia de incasare conform Ordinul/ 2634/2015 se intocmeste pentru incasarile provenite din: 1. venituri din taxa de participare examen/concurs, este eliberat chitanta; 2. venituri din asigurarea asistentei medicale la manifestari sportive, culturale si la care este eliberat chitanta (incasare in numerar); 3. venituri pentru transportul bolnavilor pe baza de cerere, este eliberta chitanta. ...
x