Regulament intern al institutiilor bugetare
Raspuns oferit de Portal Institutii Publicecontabil
Intrebare: Spuneti-mi, va rog, care sunt normele care trebuie incluse in regulamentul intern.
Intrebari similare din categoria Regulamentul intern
Iul052024
Elaborare ROF Primarie
de Florentina Buzea
valabil la 05 Iul 2024
Intrebare: In cadrul unei primarii, care sunt pasii privind elaborarea Regulamentului de organizare si functionare. Mai precis, cine trebuie sa il intocmeasca efectiv? Secretarul primariei spune ca nu ii intra in atributii acest aspect, insa eu consider ca are rolul cel mai important in elaborarea acestui document, si ca trebuie sa colaboreze si sa solicite datele necesare de la celelalte compartimente.
Feb102022
Numire in functia de secretar general primarie
de Adina Popescu
valabil la 10 Feb 2022
Intrebare: Cine emite dispozitia de numire a secretarului general al unei comune?
Apr112021
Declaratii de avere si interese in administratia publica
de Nedelcu Alexandra
valabil la 11 Apr 2021
Intrebare: Personalul contractual din administratia publica locala depune declaratii de avere si de interese?
Feb172020
Stabilire program de relatii cu publicul
de Nedelcu Alexandra
valabil la 17 Feb 2020
Intrebare: Programul de lucru cu publicul al unei institutii publice trebuie sa fie obligatoriu stabilit intre 8.30 si 16.30 (cf H 1723/2004)? Sau institutia isi poate stabili un alt program ?
Daca da, va rog sa-mi transmite-ti si numarul actului normativ care reglementeaza acest lucru.
Compartimentul de Comunicare poate sa nu aibe program in vreunadin zilele saptamanii , daca alte ghisee sunt deschise ...
Sep072019
GDPR semnatura electronica
de Nedelcu Alexandra
valabil la 07 Sep 2019
Intrebare: Va rog sa ne comunicati daca la transmiterea datelor de contact ale responsabilului cu protectia datelor cu caracter personal (DPO) catre ANSPDCP, este obligatorie detinerea de semnatura electronica de catre DPO pe numele acestuia, asa cum este indicat la sfarsitul formularului de informare publicat pe site-ul acestei institutii.
Solicit acest raspuns avand in vedere faptul ca, la finalul ...
Oct312018
Modalitati de subordonare a institutiilor publice
de Nedelcu Alexandra
valabil la 31 Oct 2018
Intrebare: In legislatia privind administratia publica se face vorbire de servicii si institutii publice aflate sub autoritatea, in subordinea sau in coordonarea autoritatilor publice locale.Va rugam sa ne precizati care este criteriul in functie de care se stabileste ca o institutie sau un serviciu public se afla sub autoritatea, in subordinea sau in coordonarea unei autoritati publice locale?