Reorganizare aparat administrativ spital
Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia munciiIntrebare: La nivelul municipiului organigrama spitalului este supusa aprobrii HCL. Managerul spitalului urmareste o reorganizare a aparatului administrativ, resurse umane si achizitii publice.
Intrebare. Se poate infiina functia de director administrativ sau sef de serviciu administrativ care sa aiba in subordine biroul R.U, birou Aprovizionare si achizitii publice sau se poate organiza o singura structura care sa le cuprinda pe toate.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic
aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reorganizare aparat administrativ spital
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 feb 2021.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil.
Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Obligatiile angajatorilor
Nov222024
Intrebare: Va rog sa imi comunicati daca, pe intervalul pauzei de masa, angajatii primariei pot parasi sediul institutiei si in ce conditii. Mentionez ca in ROI nu este specificat acest lucru.
Oct262024
Intrebare: As dori o lamurire privind interpretarea textului prima de instalare in invatamant se acorda in primul an de activitate de la terminarea studiilor, adica daca a terminat in anul 2023, trebuie sa se incadreze intr-o unitate de invatamant in anul 2024 ori poate beneficia si daca se angajeaza si dupa termenul de 1 an de la absolvire?
Oct242024
Intrebare: Care este cadrul legal in baza caruia ordonatorul principal de credite poate solicita un audit extern cu privire la numarul necesar de posturi din cadrul primariei municiului pentru structura organizatorica resurse umane-salarizare?
Oct102024
Intrebare: Daca o persoana pleaca prin transfer de la o primarie la alta institutie publica si conform notei de lichidare are 5 zile de concediu de odihna neefectuat, va rugam frumos sa ne spuneti daca exista obligatia legala ca primaria sa transfere suma aferenta celor 5 zile de concediu neefectuat catre noul loc de munca.
Sep132024
Intrebare: Reducerea numarului de politisti locali. Avand in vedere prevederile art. lll alin (8) din OUG nr. 63/2010, Institutia Prefectul comunica anual numarul maxim de posturi pentru institutie din care fac parte conform pct. 3 din anexa la OUG 63/2010 si numarul de posturi pentru politia locala. Din considerente financiare, in luna decembrie odata cu intocmirea proiectului bugetului pentru anul 2025, ...
Iul022024
Intrebare: Avand in vedere prevederile Legii nr. 296/2023 si ale O.U.G. 115/2023, va rugam sa ne sprijiniti prin oferirea unui punct de vedere cu privire la urmatoarele aspecte: - ce se intampla cu functiile de conducere ulterior datei de 30.06.2024 in conditiile in care, pana la data prezentei, la nivelul Consiliul General al Municipiului Bucuresti nu s-a luat nicio hotarare cu privire la reorganizarea ...