Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 22 Noiembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Reorganizare compartimente primarie

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: Suntem o primarie comunala care necesita reorganizare compartimente si desfiintare posturi contractuale.
Speta noastra este; in cadrul Compartimentului Financiar-Contabil, Taxe si Impozite avem incadrati cu raport de munca 7 functionari publici si 2 persoane incadrate cu CIM (un sofer si un casier - care beneficiaza de stimulent de insertie pana la data de 24.07.2021).
In compartimentul Arhiva functioneaza o singura persoana contractuala in functia de arhivar. Astfel, datorita volumului mare de lucru in cadrul altui compartiment si anume Registrul Agricol, este imperios necesar sa infiintam doua functii publice in cadrul Registrului Agricol.
Intrebarea noastra este: cum putem pe cale legala sa desfiintam cele doua posturi de casier si arhivar si implicit si Compartimentul Arhiva cu eliberarea celor doua persoane contractuale din functie si care este procedura de reorganizare a institutiei?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reorganizare compartimente primarie

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 feb 2021.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Legislatia muncii

Sep272024

Majorare salarii functionari publici si personal contractual

de Florentina Buzea valabil la 27 Sep 2024
Intrebare: Va rugam sa ne spuneti daca, in opinia dvs, articolul II al ordonantei de urgenta 23 din 23.05.2024, prin derogarea de la prevederile art. 11 alin. (4) din Legea 153/2017, specifica faptul ca prin majorarea cu 10% al salariului de baza a functionarilor publici si personalului contractual din Primarii, se poate depasi nivelul indemnizatiei lunare a functiei de viceprimar?
Sep112024

Reorganizare Politia Locala

de Florentina Buzea valabil la 11 Sep 2024
Intrebare: Reducerea numarului de politisti locali. Avand in vedere prevederile art. lll alin (8) din OUG nr. 63/2010, Institutia Prefectul uine comunica anual numarul maxim de posturi pentru institutie din care fac parte conform pct.3 din anexa la OUG 63/2010 si numarul de posturi pentru politia locala. Din considerente financiare va avea loc reorganizarea institutiei publice. In Organigrama acum avem ...
Iul222024

Activitate desfasurata de medicul de dispensar scolar

de Florentina Buzea valabil la 22 Iul 2024
Intrebare: In baza art. 391 din Legea 95/2006 medicul de la dispensarul scolar-femeie, de la 65 de ani (din anul 2022) si-a continuat activitatea pe baza aprobarii anuale a angajatorului. Exista o prevedere legala care sa-i permita sa continue activitatea si dupa varsta de 67 de ani, ea fiind angajata primariei? Mentionam ca implineste in septembrie 2024 varsta de 67 de ani si are o vechime in munca de 41 ...
Mar292024

Calcul termen preaviz demisie

de Nedelcu Alexandra valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Daca termenul de 30 de zile de la data inregistrarii demisiei unui functionar public se implineste intr-o zi nelucratoare, raportul de serviciu inceteaza in acea zi (respectiv intr-o zi nelucratoare) sau in prima zi lucratoare care urmeaza?
Mai142023

Concediu medical vechime in grad profesional

de Nedelcu Alexandra valabil la 14 Mai 2023
Intrebare: Perioada in care un functionar public s-a aflat in concediu medical constituie vechime in specialitate in grad profesional?
Apr122023

Corectarea sumelor retinute in cadrul popririi

de Justinian Cucu valabil la 12 Apr 2023
Intrebare: In situatia in care a fost facuta o poprire pentru un salariat catre ANAF, dar pe un CNP eronat, iar ANAF-ul a virat suma catre acest CNP, iar odata intrati banii in cont banca i-a trimis catre un executor judecatoresc la care avea dosar de executare, ce solutie avem pentru a recupera acesti bani de la salariat? Nu avem niciun document oficial prin care sa putem obliga salariata sa returneze ...
x