Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
Soft Legislativ Legis PLUS Business. Aveti la dispozitie toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi!
Portal actualizat la 26 Decembrie 2024 Un produs marca Rentrop&Straton

Reorganizare serviciu public. Preluare portofoliu

Raspuns oferit de Nedelcu Alexandra
Nedelcu Alexandra
Expert Legislatia muncii

Intrebare: In cazul in care infiintam serviciul public de furnizare apa si salubritate in cadrul primariei, serviciu cu personalitate juridica cu cod fiscal separat, acest lucru presupunand ca se va prelua de la vechiul furnizor portofoliul de clienti, cum se va proceda cu creantele neincasate la data incetarii activitatii vechiul furnizor, respectiv cu data inceperii activitatii de catre noi, tinand cont ca Primaria nu preia activitatea vechii firme ci considera activitatea gen de la zero.


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
  • Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
  • Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
  • Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
  • Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
  • NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Reorganizare serviciu public. Preluare portofoliu

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 17 mai 2020.

VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria Contracte

Oct302024

Penalitati. Posibilitate deducere din factura fiscala de lucrari

de Florentina Buzea valabil la 30 Oct 2024
Intrebare: Pentru o institutie publica sursa A, poate sa retina direct din factura emisa de contractant penalitatile de intarziere a executarii unui contract? Ex. factura 1.000 lei, penalitati 100 lei. Contractantul emite factura de 1.000 lei iar institutia publica ii plateste 900 lei instiintand contractantul asupra penalitatilor printr-o notificare.
Apr242023

Ajutor financiar acordat unui elev pentru deplasare in strainatate. Ridicare premiu

de Florentina Buzea valabil la 24 Apr 2023
Intrebare: Va rugam sa ne precizati daca o primarie poate acorda ajutor financiar pentru deplasarea in strainatate a unui elev din invatamantul preuniversitar, care a castigat un concurs international de stiinte la NASA iar acum necesita deplasarea lui pentru premiere. Precizez ca elevul domiciliaza in raza UATO, insa este elev in alta localitate.
Ian092023

Finantare pentru activitati cultural sportive

de Nedelcu Alexandra valabil la 09 Ian 2023
Intrebare: In cadrul unei Primarii, se poate acorda finantare pentru activitati cultural sportive prin Legea 69/2000 cat si prin Legea 350/2005 in acelasi an?
Ian092023

Premii de excelenta pentru elevi cu rezultate deosebite

de Nedelcu Alexandra valabil la 09 Ian 2023
Intrebare: Prin ce modalitate Primaria poate aproba plata unor premii de excelenta unor elevi cu rezultate deosebite in domeniul sportului sau cultural?
Nov112022

Garantie buna executie prin IFN

de Nedelcu Alexandra valabil la 11 Nov 2022
Intrebare: Avem in derulare un contract de proiectare si executie lucrari pentru reabilitarea unui drum judetean care la momentul lansarii procedurii de achizitie a fost estimat la suma de 51.651.388 lei fara TVA si in urma finalizarii procedurii de achizitie s-a semnat contractul, in luna martie 2018, la pretul de22.685.011 lei fara TVA. Dupa semnarea contractului antreprenorul si-a constituit garantia de ...
Oct032022

Incompatibilitati membri comisie de receptie

de Nedelcu Alexandra valabil la 03 Oct 2022
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu baza legala privind incompatibilitatea cu functia de director economic, precum si a functionarului public care pune viza CFP pe contractele de investitii, in ceea ce priveste desemnarea prin dispozitie de primar, a membrilor unor comisii de receptie a unor lucrari de investitii finalizate, membrii care nu au calitatea de specialisti in lucrarile respective.
x