Schimbare atributii fisa postului
Raspuns oferit de Nedelcu AlexandraExpert Legislatia muncii
Intrebare: Va rugam sa ne oferiti sprijin in legatura cu urmatoarea situatie: pana la momentul pandemiei de coronavirus, angajatii cu functia de referent din cadrul compartimentului Relatii Publice, Marketing si Proiecte culturale, pe langa alte activitati in cadrul compartimentului (participarea la proiecte educaionale, vernisaje, etc.) efectuau situruri ghidate in muzeu. In perioada pandemiei a fost interzis organizarea tururilor ghidate, vizitatorii avand la dispozitie texte de sali explicatii audio constatandu-se ca aceasta modalitate de vizitare este mult mai eficienta. Astfel, Consiliul de administratie a hotarat renuntarea la tururile ghidate, referentii, pe langa sarcinile specifice compartimentului (activitati de marketing, organizarea evenimentelor culturale, participarea la vernisaje, etc.) fiind desemnati sa asigure, in expozitia temporara si in expozitia de baza, securitatea si integritatea patrimoniului, impreuna cu personalul de supraveghere, prin decizie managerial comunicata acestora sub semnatura de luare la cunostinta. In acest moment avem un salariat, care, desi a semnat in urma cu 7 luni de luare la cunostinta, a trimis conducerii muzeului o solicitare prin care doreste sa isi retraga semnatura de pe acel document pe motiv ca nu isi poate asuma responsabilitatea integritatii pieselor de arta, din cauza comportamentului vizitatorilor. Va rugam sa ne comunicati daca exista un cadru legal prin care un salariat isi poate retrage semnatura de pe un document (care nu are legatura cu datele cu caracter personal), daca poate refuza sarcinile incredintate de catre un superior si daca poate sa nu respecte o hotarare a Consiliului de Administratie. Ce masuri ar trebui sa ia institutia intr-o astfel de situatie fata de salariat?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Schimbare atributii fisa postului
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 apr 2023.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.