Sef de sectie spital. Contract de administrare
Raspuns oferit de Irina DumitrescuIntrebare:
Sefii sectiilor din cadrul spitalelor au obligatia sa incheie pe langa contractul de munca si un contract de administrare? Daca raspunsul este afirmativ care este temeiul legal?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalInstitutiiPublice.ro
De ce sa va inregistrati?
- Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24 / 7 / 365!
- Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 6.500 de intrebari si raspunsuri din domeniul relatiilor de munca: legislatia muncii, asigurari sociale, salarizare, contributii, contabilitate, taxe si impozite, revisal.
- Pentru ca accesul total in portal + consultanta personalizata va costa acum doar 1.904 lei + TVA
- Pentru ca toate informatiile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!
- Consultanta oferita de specialistii PortalInstitutiiPublice.ro
- NOU! Soft Legislativ Legis PLUS Business. Toata baza de date legislativa din Monitorul Oficial plus sute de modele de contracte, cereri si acte, alaturi de toate Codurile din Romania si legislatia europeana la zi la pretul de 4.347 (TVA inclusa)
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Sef de sectie spital. Contract de administrare
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 26 ian 2015.
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Intrebari similare din categoria Contracte
Aug272024
Modificare situatii lucrari contract achizitii publice
de Florentina Buzea
valabil la 27 Aug 2024
Intrebare: Avem incheiat un contract de lucrari din noiembrie 2019 pentru realizareaunei contructii. In urma modificarilor legislative, pe parcursul derularii contractului au fost incheiate 3 acte aditionale. Ultimul act aditional nr. 3 a fost incheiat in 20.06.2022 ca urmare a modificarilor aduse de OG 47/2022. Prin acest act aditional a fost introdusa formula de ajustare a pretului contractului la ...
Iul232024
Act aditional spital clinic pentru alocatia de hrana a insotitorilor pacientilor internati in spital
de Florentina Buzea
valabil la 23 Iul 2024
Intrebare: Suntem un spital clinic de specialitate, institutie publica finantata integral din venituri proprii, in subordinea Consiliului judetean. Marea majoritate a veniturilor proprii sunt formate din contractul de prestari servicii medicale spitalicesti si ambulatorii, contract incheiat cu Casa judeteana de asigurari de sanatate (CJAS). Cum se poate contracta cu CJAS un aditional la prezentul contract ...
Apr202024
Facturare comision cu TVA sau fara TVA
de Florentina Buzea
valabil la 20 Apr 2024
Intrebare: O institutie publica are de incasat comision de la o societate comerciala aferent unor contracte de executie lucrari incheiate intre societate si diversi beneficiari. Lucrarile se executa pe proprietatea institutiei publice, societatea utilizand infrastructura apartinand institutiei. Comisionul se aplica la valoarea contractului inclusiv TVA sau fara TVA? Pentru comisionul ce urmeaza sa-l ...
Feb092024
Elaborare dispozitii Primar. Contract management manager IP
de Florentina Buzea
valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: Intrebarile sunt despre indeplinirea atributiilor urmatoare intr-o institutie publica (primarie):1. Cine are obligatia intocmirii dispozitiilor primarului? 2. Cine are obligatia intocmirii draft-urilor de contracte de management (in speta contract de management pentru managerul unei institutii subordonate)?
Ian072024
Facilitati angajare persoana din sistemul de protectie a copilului
de Nedelcu Alexandra
valabil la 07 Ian 2024
Intrebare: Angajatorul doreste sa angajeze in firma o persoana care provine din sistemul de protectie a copilului. Va rog sa-mi dati detaliile in care angajatorul o poate face, beneficiind de sprijinul statului prin AJOFM si care sunt facilitatile fiscale sau financiare, atat pentru salariat cat si pentru angajator. Va rog sa ma coordonati in efectuarea pasilor necesari, precum si care sunt documentele pe ...
Iul282022
Primire facturi prin sistemul RO e-Factura
de Nedelcu Alexandra
valabil la 28 Iul 2022
Intrebare: Suntem o Entitate Publica care, teoretic, ar trebui ca incepand cu data de 1 iulie 2022 sa primeasca de la operatorii economici stabiliti in Romania aflati in relatia B2G, definita conform art. 2 alin. (1) lit. m) din OUG 120/2021 doar facturi electronice transmise prin sistemul national privind factura electronica RO e-Factura. In prezent suntem in situatia in care diversi operatori economici nu ...